Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Γιαί οι γυναίκες δυσκολεύονται να αφιερώσουν χρόνο στον εαυτό τους ?

Παρασκευή, Μαΐου 15, 2009

Της Θεοδώρας Ο. Μίνου* 

woman

ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ;

Θα έχετε παρατηρήσει πως, μέχρι πρόσφατα, τουλάχιστον το μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού συστήματος στηρίζεται στο γυναικείο φύλο. Για το νούμερο 1, λοιπόν καταναλωτικό ον, παρά την συμμετοχή των ανδρών στην κατανάλωση, έχουν δημιουργηθεί χιλιάδες υπηρεσίες που προσφέρουν στην γυναίκα περιποιήσεις, διευκολύνσεις κ.τ.λ. Παρ' όλα αυτά φαίνεται πως οι γυναίκες ανεξαρτήτως ηλικίας αφιερώνουν πολύ λίγο χρόνο  στον εαυτό τους. Ακόμα και τις περιποιήσεις τις διαθέτουν πολύ συχνά στις ίδιες αλλά με σκοπό να είναι οι άλλοι ικανοποιημένοι. Με λίγα λόγια, ορισμένες γυναίκες περιποιούνται τους εαυτούς τους για να αρέσουν στους άλλους χωρίς να δίνουν την πρέπουσα σημασία στο γεγονός ότι μπαίνουν σ' αυτή τη διαδικασία και για τις ίδιες τους.

Παρατηρούμε επίσης ότι αυτού του είδους η συμπεριφορά ξεκινά από το γεγονός ότι οι περισσότερες δυσκολεύονται όχι μόνο να κάνουν πράγματα για τις ίδιες αλλά και να σκέφτονται πρώτα για τις ίδιες. Ένα θέμα που απασχολεί την γυναίκα του σήμερα είναι ο ελεύθερος χρόνος της. Είναι  δύσκολο να τον διαχειριστεί ή να σκεφτεί το πώς θα τον διαχειριστεί διότι δεν έχει ελεύθερο χρόνο ...;

Η τάση της γυναίκας να σκέφτεται συνεχώς τι θέλουν οι άλλοι και πως θα ήταν ικανοποιημένοι, της αφαιρεί αυτόματα το δικαίωμα να σκέφτεται τι θέλει η ίδια και πάλι όχι με γνώμονα τους άλλους αλλά τον εαυτό της. Αυτός ο τρόπος σκέψης και λειτουργίας την οδηγεί στην ολοένα και μεγαλύτερη ανάληψη ευθυνών που αφορούν κυρίως τους άλλους. Την στάση αυτή της υπερβολικής προσφοράς οι γυναίκες τη μαθαίνουν από πολύ μικρή ηλικία. Έτσι, σιγά-σιγά, οι υποχρεώσεις τους γίνονται όλο και περισσότερες σε σχέση με τα δικαιώματά τους που σταδιακά καταλαμβάνουν τον μικρότερο χώρο στην καθημερινότητά τους.


Πηγή:http://www.kolonaki-press.com/



Ετικέτες ,