Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Το Μανιφέστο του Καπνιστή προς Αντιπαθητικούς Αντικαπνιστές

Τετάρτη, Μαΐου 27, 2009

Untitled smoke.jpg

Υ.Γ. πάντα ρωτώ τους γύρω μου αν ενοχλούνται από τον καπνό μου, μπορώ για ώρες να μείνω άκαπνη όταν υπάρχει λόγος και όταν μου ζητηθεί με ευγένεια. Είμαι αλλεργική στις απαγορεύσεις και γίνομαι έξαλλη όταν μου επιβάλλονται άσχετοι βρωμεροί κραδαίνοντας το δάχτυλο και το νόμο. Για το νόμο που θα ισχύσει επαφίεμαι στην εφευρετικότητα των Ελλήνων. Αλλά επιτέλους...κύριε Μίζερε, που η στοματική σου υγιεινή είναι χειρότερη από του μπαμπουίνου, που δεν αφήνεις λιπάκι για λιπάκι στη μπριζόλα σου, μη νομίζεις...θα βγει νόμος και για τη δική σου αναπνοή που ζέχνει... Βρήκες τρόπο κύριε Μίζερε να ξεσπάσεις και να το παίξεις ανώτερος και νομιμόφρων...Μεταξύ αστείου και σοβαρού (τέτοια ώρα τέτοια λόγια)....ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ όπως και ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΕΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΑΙ...


Πηγη:cloudconnected.pblogs.gr

Ετικέτες ,