Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Κάνει cyber sex

Παρασκευή, Μαΐου 15, 2009

Τζούλια μου, γεια σου. Με λένε Κατερίνα, ζω στη Ρόδο και χρειάζομαι άμεσα βοήθεια. Εδώ και μισό περίπου χρόνο έχω σχέση με τον Παναγιώτη, ο οποίος μένει στην Αθήνα. Στην αρχή όλα φαίνονταν καλά και έδειχνε πολύ ερωτευμένος μαζί μου. Για πολύ καιρό πριν τα φτιάξουμε, με διεκδικούσε και μου έλεγε ότι ήμουν το καλύτερο που του έχει συμβεί. Να φανταστείς ακόμα και για γάμο είχαμε σκεφτεί. Ολα αυτά όμως μέχρι την τελευταία φορά που πήγα στην Αθήνα να τον δω. Κάποια λοιπόν στιγμή και ενώ εκείνος έλειπε στη δουλειά, έψαξα τον υπολογιστή του και με φρίκη ανακάλυψα ότι κάνει cyber sex καθ’ όλη τη διάρκεια της σχέσης μας, και μάλιστα πολύ τακτικά. Οταν του ζήτησα εξηγήσεις μου είπε ότι αυτό δεν έχει σχέση με εμένα και δεν το θεωρεί σημαντικό. Επειτα από αυτό φυσικά και έφυγα, αλλά τώρα που έχω ηρεμήσει σκέφτομαι διάφορα. Μήπως θα έπρεπε να μείνω και να τον βοηθήσω; Μήπως χρειάζεται ψυχιατρική βοήθεια; Κατά τα άλλα, η συμπεριφορά του είναι άψογη. Είμαι 27 χρόνων, Δίδυμος, και εκείνος 31,Τοξότης. Σε ευχαριστώ πολύ. Κατερίνα, Ρόδος

Γεια σου, Κατερίνα. Ξέρω ότι έχω αργήσει να σου απαντήσω, αλλά έχω πολλά mails που μου γράφουν «επείγον». Στο θέμα μας λοιπόν.

Καταρχήν μια σχέση σε απόσταση όπως και να το κάνουμε είναι λιγουλάκι προβληματική, όσο καλή και να είναι, όσο δέσιμο και να υπάρχει. Λίγες άλλωστε έχουν διάρκεια και αυτό το γνωρίζεις.

Το ότι έδειχνε ερωτευμένος μαζί σου δεν λέει τίποτα. Μπορεί να σε θέλει, αλλά να του αρέσει και το cyber sex. Να μην το βλέπει ότι σε απατάει ή ότι σε προδίδει, όπως το βλέπεις και εσύ. Να το βλέπει σαν εμπειρία, σαν κάτι διαφορετικό, χωρίς να σου λέω βέβαια ότι εσύ πρέπει να το δεχτείς. Πάντως γίνεται συχνά σε σχέσεις να «παίζει» αυτό.

Τώρα, το ότι σου έλεγε ότι είσαι το καλύτερο που του έτυχε, και αυτό μπορεί να είναι αλήθεια. Μπορεί όμως και να είναι υπερβολή. Οι Τοξότες, Κατερίνα μου, είναι ενθουσιώδεις και συχνά λένε πράγματα υπερβολικά, χωρίς να τα πολυσκεφτούν. Είναι επιπόλαιοι και συχνά επιφανειακοί. Σου μιλάω και από προσωπική πείρα. Για αυτό γενικά, όταν ακούς Τοξότη να μιλάει, κράτα μικρό καλάθι. Γνωστό παράδειγμα ο Αρναούτογλου. Θυμάσαι πώς έκανε με τη Θρασκιά; Σύμπτωση, είναι και αυτή Δίδυμος, όπως εσύ αλλά και εγώ. Εκανε σαν τρελός να την παντρευτεί. Τώρα κάνει σαν τρελός να παντρευτεί την Μπουλέ. Αυτό το «βουτάω τη γλώσσα στο μυαλό πριν μιλήσω» δεν παίζει στους Τοξότες. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά παιδιά.

Οσο τώρα για την ψυχιατρική βοήθεια που λες, εδώ υπερβάλλεις. Μια χαρά είναι ο άνθρωπος. Εγώ θα σου έλεγα να τον συγχωρήσεις αν τον θες πολύ. Μια σχέση μόνο 6 μηνών θεωρείται αρχή. Πολλά μπορεί να συμβούν μέχρι να αποφασίσετε τι πραγματικά θέλετε. Δώσ’ του μια ευκαιρία. Ο χρόνος δένει τους ανθρώπους. Ή δεν τους δένει. Μπορείς να του κάνεις μια κουβέντα και να του πεις ότι αυτό σε πειράζει και δεν θες να συμβαίνει. Αν και, μεταξύ μας, πιο σοβαρό πρόβλημα θεωρώ την απόσταση, παρά όλα τα άλλα. Γράψε μου εξελίξεις. Αναμένω. 


Πηγή:www.protothema.gr

Ετικέτες ,