Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Τσιρίλο: «Θέλω Τούμπα»

Τετάρτη, Ιουνίου 03, 2009



Ο Μπρούνο Τσιρίλο μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ. ΟΙταλός αμυντικός παραδέχθηκε ότι υπάρχειμια συζήτηση του Ζήση Βρύζα με τονεκπρόσωπό του. Επιθυμία και του ιδίουείναι να έρθει στην Ελλάδα από την οποίαέχει μόνο ευχάριστες αναμνήσεις όπως τόνισε «Φυσικά και ενδιαφέρομαι είμαιανοιχτός σε οποιαδήποτε συνεργασία»...

Ο Ιταλός κεντρικός αμυντικός φιλοξενήθηκε στον 102fmτης ΕΡΤ3 και ανέφερε χαρακτηριστικά «Απότο πρωί δέχομαι δεκάδες τηλέφωνα απόΕλλάδα σχετικά με ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ.Δεν μπορώ να πω όμως τίποτα περισσότεροαυτή την στιγμή». Ο δυναμικός αμυντικόςρωτήθηκε εάν είχε συνομιλίες με ανθρώπουςτου «Δικεφάλου» και ποιο συγκεκριμένατους Ζήση Βρύζα και Φερνάντο Σάντος.«Δεν έχω μιλήσει με τους εκπροσώπουςτου ΠΑΟΚ απευθείας, αλλά ο εκπρόσωπόςμου με τον κ. Βρύζα».

Ανθα ήθελε να μετακινηθεί στην Τούμπα καιν’ αγωνιστεί με τα χρώματα του Δικεφάλου.« Φυσικά και ενδιαφέρομαι είμαιανοιχτός σε οποιαδήποτε συνεργασία. ΟΠΑΟΚ έχει μια πολύ καλή ομάδα με ανθρώπουςπου γνωρίζουν το ποδόσφαιρο όπως κ.Ζαγοράκη που είναι πρόεδρος της ομάδας.Ο Φερνάντο Σάντος είναι ένας από τουςκαλύτερους προπονητές και έχω ευχάριστεςαναμνήσεις».

Σχετικάμε την δέσμευση που έχει με την νυν ομάδατου της Ρετζίνα είπε: «Είμαι ελεύθερος.Το συμβόλαιο μου λήγει και θα μπορώ ναδιαπραγματευτώ την μεταγραφή μεοποιαδήποτε ομάδα. Πιστεύω ότι σύντομαθα υπάρχουν νεότερα στο θέμα τηςμεταγραφής μου».


Απόστολος Παγώνης


http://www.gazzetta.gr/content/view/36081/2/

Ετικέτες , ,