Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

ΝΕΡΑΙΔΕΣ ΓΕΝΟΥΣ...ΘΗΛΥΚΟΥ ! ! !

Τετάρτη, Ιουνίου 10, 2009


Ένα παντρεμένο ζευγάρι γύρω στα 60 γιορτάζει την 35η επέτειο γάμου, σε ένα πολύ όμορφο,ήσυχο και ρομαντικό εστιατόριο... Ξαφνικά μια μικρή νεράιδα εμφανίζεται στο τραπέζι λέγοντας: '' Είσαστε ένα εξαίρετο παντρεμένο ζευγάρι και επειδή αγαπάτε πραγματικά ο ένας τον άλλον θα πραγματοποιήσω μια ευχή από τον καθένα σας !! '' - '' Εγώ θέλω να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο μαζί με τον αξιολάτρευτο άντρα μου ! " είπε η γυναίκα. Η νεράιδα τότε κίνησε το μαγικό ραβδάκι και... Πούφ ! Να 2 εισιτήρια για κρουαζιέρα !!! Ο άντρας σκέφτεται για μια στιγμή και λέει στην γυναίκα του: - '' Λοιπόν, όλα αυτά είναι πολύ ρομαντικά αλλά μια ευκαιρία σαν αυτή δεν θα ξαναέρθει. Με συγχωρείς καλή μου γυναίκα αλλά η ευχή μου είναι να έχω μια γυναίκα 30 χρόνια νεότερη από εμένα !!! " Η γυναίκα και η νεράιδα απογοητεύτικαν βαθύτατα αλλά η ευχή είναι ευχή και η νεράιδα έπρεπε να την πραγματοποιήσει...

Έτσι η νεράιδα κίνησε το μαγικό ραβδάκι της και... Πούφ ! Ο άντρας έγινε 92 χρονών ! ! !


Ηθικό δίδαγμα: ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΟΥΣ ΘΗΛΥΚΟΥ ! ! !

Ετικέτες