Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Thessaloniki - Macedonia - Greece : Αν το δηλώσεις, θα πληρώσεις!

Τετάρτη, Ιουνίου 17, 2009


Ψαχουλεύοντας σήμερα το inbox μου στο Facebook, θυμήθηκα μια απίστευτη ιστορία που μου συνέβη πέρυσι το Μάϊο. Και έκρινα οτι θα σας ενδιέφερε να τη μάθετε. Πέρυσι λοιπόν, σε ένα πασίγνωστο application του Facebook, τόλμησα να γράψω ως τόπο διαμονής μου "Thessaloniki, Macedonia, Greece". Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να εισπράξω τον χλευασμό και την ειρωνία πολλών Ελλήνων users, γεγονός που πραγματικά με εξέπληξε και με στεναχώρησε. Το χειρότερο όμως θα ερχόταν μερικές μέρες αργότερα. Το ίδιο application χρησιμοποιούσε και ένας δημοσιογράφος μεγάλου ελληνικού καναλιού ο οποίος έκανε το εξής καταπληκτικό. Χωρίς να γνωρίζει το παραμικρό για το άτομό μου, θεώρησε σωστό να μπει στο profile μου και να στείλει σε όλους του Έλληνες φίλους μου ένα γράμμα στο οποίο με κατηγορούσε οτι είμαι απο τα Σκόπια και κάνω προπαγάνδα κατά της Ελλάδας. Όλοι οι φίλοι μου αντέδρασαν άμεσα και εντονότατα στο μήνυμα αυτο, με αποτέλεσμα ο κύριος αυτός να ζητησει συγγνώμη.
Wfeilw na sou zhthsw ena poly megalo sygnwmh gia thn anastatwsh pou efera se esena (xwris kan na se gnwrizw) kai se merikous apo tous filous sou.Me "paraplanhse" to gegonos oti sto profile sou kai sthn lista twn filwn eixes polla onomata ta opoia proerxonati apo xwres tou prwhn anatolikou block.Xwris na to polyskeftw (megalh mou epipolaiothta) ebgala to symperasma oti proerxese apo ta skopje kai oti oti kai edw mesa ginete propaganda gia thn MAKEDONIA MAS. esteila loipon kapoia mhnymata se merikous Ellhnes filous sou.Paradexomai oti ayth mou h kinhsh htan para poly lan8asmenh kai prospa8w na brw enan tropo na apokatasthsw thn anastatwsh ayth.To mynhma ayto to esteila se opoious apo aytous enoxlhsa me ayth mou thn epipolaiothta(koinws malakia) kai gia mia akomh fora sou zhtw sygnwmh.Den kserw ti allo mporw na pw..eilhkrina sygnwmh
Το όνομα αυτού του κυρίου το έχω, αλλά δε με ενδιαφέρει να τον εκθέσω. Το μόνο που έχω να πω, είναι οτι η συμπεριφορά των Ελλήνων απέναντι μου εκείνες τις μέρες (και ιδιαίτερα του δημοσιογράφου αυτού που υποτίθεται φροντίζει για την ενημέρωσή μας) ήταν πολύ άσχημη και με ανάγκασε να "κατεβάσω" τη λέξη Μακεδονία! Καταλαβαίνετε οτι ακόμα και στο ευαίσθητο αυτό θέμα, η χαζομάρα των ιδίων των Ελλήνων είναι ο μεγαλύτερός μας αντίπαλος!

photo at: 2.bp.blogspot.com

Ετικέτες , , ,