Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Σίσσυ Χρηστίδου«Πώς θα είναι ο γάμος μου»

Παρασκευή, Ιουλίου 31, 2009


Η Σίσσυ Χρηστίδου παντρεύεται τον αγαπημένο της Θοδωρή. Μαζί του και με το γιο τους ζει την απόλυτη ευτυχία. Τη Σίσσυ Χρηστίδου την είδαμε να γυρίζει πρόσφατα όλη την Ελλάδα για τα γυρίσματα της εκπομπής του Alpha «Αγρότης Μόνος Ψάχνει». «Πήγαμε στη φάρμα κάθε παίκτη, από το Νευροκόπι μέχρι το Ηράκλειο της Κρήτης. Είδα ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν τεράστια...
ανάγκη να μας δείξουν τον τρόπο ζωής τους. Να αποδείξουν ότι δεν υστερεί σε κάτι από τον αστικό τρόπο ζωής που όλοι εμείς έχουμε επιλέξει, και μάλιστα πόσο πολύ περισσότερα τους προσφέρει σε σχέση με αυτό που εμείς ζούμε».



Η προσέγγισή της στη ζωή της είναι τρυφερή, τώρα που είναι μητέρα ενός αγοριού, του Φίλιππου-Ραφαήλ που στις 13 Αυγού­στου θα γίνει ενός έτους. Τρεις ημέρες μετά, στις 16 Αυγούστου, η Σίσσυ θα παντρευτεί τον αγαπη­μένο της Θοδωρή Μαραντίνη, τραγουδιστή του συγκροτήματος Onirama, και θα το γλεντήσουν με ένα μεγάλο πάρτι στο beach bar Γλαρόκαβος στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής. «Δεν είμαστε πολύ του γάμου. Δεν νομίζω ότι η όλη βραδιά θα θυμίζει σε τίποτα γάμο. Γι' αυτό και δεν το έχω "οργα­νώσει", με την κλασική έννοια. Δεν θα είναι κάτι το φοβερό. Θα είναι χαλαρά, στην παραλία. Περισ­σότερο θα θυμίζει μια χαλαρή συναυλία, παρά ένα γάμο. Δεν θα έχουμε τούρτες, ροτόντες και τέτοια». Θα υπάρχει φυσικά μια σκηνή που θα έχει στηθεί όπου θα παίξουν και άλλες μπάντες και, όπως λέει η Σίσσυ, θα ανεβοκατεβαίνει και άλλος κόσμος στη σκηνή.


Μετά το γάμο, το επόμενό της μέλημα θα είναι να μετακομίσουν στην Αθήνα, κάτι που «δεν είναι το καλύ­τερό μου για να είμαι ειλικρινής» εξηγεί η Σίσσυ. «Όλη την προη­γούμενη σεζόν με το παιδί δεν ήταν εύκολα τα πράγματα. Από τότε που είναι δύο μηνών, το παίρνω παντού μαζί. Ανεβοκατέβαινα με το παιδί κάθε εβδομάδα, μέναμε σε ξενοδοχεία και δεν ήταν ό,τι καλύτερο. Το μωρό έχει πολλά μπαγκάζια. Και είναι πολύ δύσκολο και για το ίδιο το παιδί. Δεν είχαμε νοικιάσει σπίτι στην Αθήνα, μέναμε σε ξενοδοχείο και ήταν συνειδητή επιλογή και ξέραμε ότι θα κουραστούμε αλλά είχαμε πολύ μεγάλη ανάγκη να το κάνουμε αυτό. Θέλαμε και τους γονείς μας κοντά μας. Και ακόμα, θέλαμε να προστατέψουμε και το παιδί μας και να το περάσουμε όλο αυτό πιο ήσυχα. Καλώς ή κακώς, όταν είσαι στη Θεσσαλονίκη, δεν μπορεί να σου αποσπάσει τόσες ώρες η δουλειά. Έρχεσαι, κάνεις τη δουλειά και μετά είσαι σπίτι. Κάνεις και λιγότερες συνεντεύ­ξεις και φωτογραφίσεις κ.λπ. Εκεί ξέραμε ότι Δευτέρα με Παρα­σκευή δεν κάναμε τίποτα άλλο από το να είμαστε οι τρεις στο σπίτι και να ασχολούμαστε με το παιδί μας».


Για τη Σίσσυ το προσωπικό κομμάτι της ζωής της και το επαγγελματικό είναι δύο τελείως ξεχωριστά πράγ­ματα. «Στο προσωπικό κομμάτι ήταν πολύ μεγάλες οι ανατροπές. Αλλά εμένα αυτό ήταν το επίκεντρό μου πάντα και το όνειρο της ζωής μου, να κάνω ένα παιδί. Και ένα και δύο και τρία και δέκα. Όσα μου δώσει ο Θεός. Αυτός ήταν ο στόχος της ζωής μου και αυτό ήταν το όνειρό μου. Και όταν συνέβη αυτό για μένα ήταν η σημαντικότερη εμπειρία της ζωής μου. Και αυτό είναι που κυρι­αρχεί στη ζωή μου».

http://www.yupi.gr

Ετικέτες , ,