Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Κρεμάει τα παπούτσια ο Νέντβεντ

Τετάρτη, Αυγούστου 26, 2009


Την απόφαση να σταματήσει οριστικά το ποδόσφαιρο ανακοίνωσε ο Πάβελ Νέντβεντ μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας, βάζοντας τέλος στα σενάρια περί πιθανής συνέχειας της καριέρας του. Ο πρώην άσος της Γιουβέντους είχε προτάσεις από διάφορους συλλόγους, ανάμεσα των οποίων η Νοτς Κάουντι και ομάδες των ΗΠΑ, ωστόσο αποφάσισε να τηρήσει την αρχική του απόφαση και να κρεμάσει τα παπούτσια. Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα του 37χρονου Τσέχου, αναφέρει...



"Αποφάσισα να μην δεχτώ καμία από τις προτάσεις που δέχθηκα τις τελευταίες εβδομάδες και, πλέον, ολοκλήρωσα την καριέρα μου. Τώρα θα αφιερώσω χρόνο στην οικογένεια μου, τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φιλάθλους για όλη την υποστήριξη που έδειξαν σε εμένα καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου».

ΑΡΑΧΤΟΙ και ΛΑΙΤ

Ετικέτες