Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Οι 7 Νάνοι

Δευτέρα, Μαΐου 11, 2009

Οι επτά νάνοι βρίσκονται στη Ρώμη για διακοπές και πηγαίνουν στο Βατικανό.

Ο Γκρινιάρης, μάλιστα καθώς τριγυρίζει συναντά τον Πάπα.


- Παναγιώτατε, τον ρωτάει, έχετε κοντές καλόγριες;


- Όχι, τέκνο μου, όλες είναι τουλάχιστον 1,70.


- Σίγουρα; Άγιε Ποντίφικα, δεν έχετε καλόγριες στο ύψος μου;


- Λυπάμαι τέκνο μου, αλλά όχι!


- Δηλαδή, καμιά δεν είναι γύρω στους 80 πόντους;


- Όχι τέκνο μου είμαι σίγουρος!


Ο Γκρινιάρης κατεβάζει τα μούτρα και βγαίνει καταλυπημένος για να συναντήσει τα υπόλοιπα έξι αδέρφια του.


- Τι έγινε τον ρωτάνε. Τι σου είπε ο Ποντίφικας;


- Όλες οι καλόγριες είναι 1,70 και πάνω, απαντά ο Γκρινιάρης κατακόκκινος.


Και οι υπόλοιποι νάνοι, αρχίζουν να χοροπηδάνε και να τραγουδούν κοροϊδευτικά:


- Ο Γκρινιάρης πήδηξε πιγκουίνο! Ο Γκρινιάρης πήδηξε πιγκουίνο!

Ετικέτες ,