Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Πούτση

Πέμπτη, Μαΐου 14, 2009

Η Έλενα Πούτση είναι περήφανη για το επίθετο της και δεν διστάζει να το δηλώσει, παρά τα πονηρά πειράγματα που έχει υποστεί εξαιτίας του. Το 22χρονο μοντέλο με το σκανδαλιστικό επώνυμο που απασχολεί τον τελευταίο καιρό τα media, λέει πως το επίμαχο επίθετο προέκυψε από την βαριά ...; κληρονομιά των προγόνων της και ότι αρχικά το "Πούτση" ήταν λιγάκι διαφορετικό αφήνοντας να εννοηθεί ότι είχε κατάληξη σε -α, πριν ο πατέρας της το αλλάξει στην παρούσα του μορφή. Ακολουθεί η αποκαλυπτική συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα στην Espresso καθώς και φωτογραφικό υλικό ...;

- Φανταζόμαστε ότι το επίθετό σου θα σχολιάζεται όπου κι αν εμφανίζεσαι ...;
Πολλοί το πάνε στο πονηρό, αλλά πιστεύω ότι το επίθετό μου προέκυψε από παρατσούκλι, γιατί το σόι μου ήταν ...; προικισμένο.

- Σου έχει δημιουργήσει πρόβλημα; 
Οχι, ποτέ! Κάποιοι αρχικά το χλευάζουν λίγο, αλλά μένουν εκεί. Έπειτα γνωρίζουν την Ελενα και ...; τέλος.

- Στο σχολείο δεν σε κορόιδευαν; 
Μου έκαναν πλακίτσες, του τύπου «Να η Πούτση», αλλά τίποτα φοβερό και τρομερό. Δεν το προχωρούσαν. Εγώ τους αντιμετώπιζα όλους με χιούμορ, δεν εκνευριζόμουν. Είμαι πολύ ετοιμόλογη. Πάντα αντιμετωπίζω με διπλωματία ό,τι μου συμβαίνει.

- Εχεις σκεφτεί να αλλάξεις επίθετο; 
Οχι, αν και κάποιοι μου πρότειναν να το κάνω. Όμως, επίθετο είναι κι αυτό, και στο κάτω-κάτω εμένα μου αρέσει. Σε όποιον αρέσουμε και για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε. Άλλωστε, ακόμα και η δυσφήμιση είναι διαφήμιση!

- Σου έτυχε κάτι αστείο πρόσφατα; 
Πήγα σε μια σοβαρή δουλειά και συστήθηκα ως εξής: «Χαίρετε, είμαι η κυρία Πούτση!» Ο άνθρωπος μου έδωσε το χέρι του και «έμεινε». Τον ρώτησα «Πάθατε κάτι;» και μου απάντησε: «Οχι, όχι». Εχω συνηθίσει όμως σε αυτά ...;

- Από πού κατάγεσαι; 
Από το Αργυρόκαστρο της Αλβανίας. Ο πατέρας μου είναι Ελληνας. Το επίθετο της οικογένειάς μας ήταν διαφορετικό -κάτι παρεμφερές με το «Πούτση»-, αλλά το άλλαξε ο παππούς μου. Πάντως, αυτό που έχω ακούσει είναι ότι ήμασταν καρπερή οικογένεια από τα παλιά.

- Καμία σχέση με τον πασίγνωστο ντιζάινερ Εμίλιο Πούτσι έχεις; 
Ίσως και να είμαστε μακρινοί συγγενείς. Η προγιαγιά μου ήταν από την Ιταλία.

- Τι ονειρεύεσαι; 
Επειδή είμαι φωτομοντέλο, θέλω να κάνω όσο το δυνατόν περισσότερα και καλύτερα shootings. Σπουδάζω φυσικοθεραπεία και σκοπεύω κάποια στιγμή να εξασκήσω το επάγγελμά μου. Εκτός από το μόντελινγκ, με ενδιαφέρει -περισσότερο ακόμα- η υποκριτική. Αυτή την περίοδο πάντως διαβάζω για την εξεταστική μου.

Πηγή: ta-panta-ola.pblogs.gr

Ετικέτες ,