Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Το "Μανιφέστο" ενός blogger (Προσωπική άποψη)

Κυριακή, Ιουλίου 12, 2009


Ελληνική Blogoσφαιρα

Καλησπέρα φίλοι μου bloggers,

Έχω δύο μήνες κοντά σας, δεν σας ξέρω και όμως είναι σαν να σας ξέρω. Φτιάχνοντας το blog στην αρχή δεν περίμενα τέτοια υποδοχή και τόσο γρήγορη ένταξη στην κοινότητα αυτή. Από παλιά είχα κάνει κάποιες «αποτυχημένες προσπάθειες» να φτιάξω blog αλλά η απήχηση τους ήταν μηδενική. Γουστάρω να bloggaρω και γουστάρω που τα λέμε (έμμεσα) σχεδόν επί καθημερινής βάσεως. Κάνω αυτό το post για να σχολιάσω την ελληνική blogoσφαιρα.
Ξεκινώντας θα μιλήσω για το troktiko μιας και κρατάει τα ινία στην χώρα μας. Το troktiko που λέτε όταν το είδα στην αρχή, ως αρχάριος και άσχετος, μου έκανε εντύπωση πως με τέτοιο όνομα και τέτοιο template είναι πρώτος… χαχαχαχαχα Εκ των υστέρων συνειδητοποίησα την προσφορά του, με τα 1000αδες post που κάνει την ημέρα, στην καθημερινή ειδησεογραφία. Έχω μια απορία που αν δεν την ρωτήσω στο troktiko θα σκάσω… Πόσα άτομα κάνουν post στο blog??? Γιατί εγώ δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλα τα post...Εσείς πως προλαβαίνετε και τα γράφετε? ΑΑΑ και μια συμβουλή… μην ασχολείστε τόσο πολύ με τον Μάκη γιατί να ξέρετε πως η δυσφήμιση είναι η καλύτερη διαφήμιση. Ο κόσμος μπορεί να κρίνει τον ΜΤ και εγώ δεν μπορώ να πιστέψω στην Ελλάδα που έχω γνωρίσει αυτά τα χρόνια πως υπάρχει άνθρωπος που πήγε τόσο ψιλά χωρίς πρώτα να μην έχει πέσει πολύ χαμηλά (για να πάρει φόρα… που πήγε το μυαλό σας). Μπορεί να το έχει κάνει ο ΜΤ… Ποιος ξέρει??? Εμένα πάντως μου είναι λίγο δύσκολο να το πιστέψω. Αν το έχει όμως κάνει εγώ του λέω ένα μεγάλο BRAVO και τον τοποθετώ στα ινδάλματα μου. Μεταξύ μας έχω βάλει στόχο μόνος μου να ξεπεράσω το troktiko...και βρήκα πως θα το κάνω…Θα φτιάξω 700 Blogs να κάνουν Link σε εμένα…χαχαχαχα (πλάκα κάνω). Συγχαρητήρια troktike…Keep Blogging.
Θα ήθελα τώρα να μιλήσω για το indymedia... Κατά βάση μόνο κάποιες ερωτήσεις έχω να κάνω γιατί το blog δεν το παρακολουθώ… Τι blog είναι αυτό? Πώς πήγε τόσο ψιλά? Ρωτάω γιατί δεν το βλέπω να πολύ κινείτε… Μπορεί να φταίει ότι είμαστε δύο πολύ διαφορετικά blogs... αλλά μου κάνει εντύπωση… Tι promotion κάνετε ρε παιδιά πέστε μου και εμένα και εγώ θέλω να φτάσω τόσο ψιλά …Anyway φίλοι μου συγχαρητήρια και σε εσάς και εις ανώτερα…
Τώρα θα μιλήσω για taxalia… Φίλε σε έφαγε το παρακράτος των Αθηνών… χαχαχαχα καλά κάνεις που ασχολείσαι με το μεγάλο μας χωριό αλλά τις δολοπλοκίες των Αθηνών δύσκολα τις φτάνουμε… :P :P :P Καλή συνέχεια και σε εσένα φίλε μου.. Συνέχισε να γράφει τα κακώς κείμενα της πόλης μας μπας και γίνει κάτι επιτέλους… Τουλάχιστον να ξεβρομίσουμε τον Θερμαϊκό…
Για να κλείσει η πεντάδα του SYNC το PRESS-GR είναι πάρα πολύ καλό και αρκετά καλό template… Συγχαρητήρια και σε εσάς παιδιά… το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ένα σκηνικό που είχε παιχτεί στα κανάλια πριν μερικά χρόνια με πρωταγωνιστή το PRESS-GR… Συγχαρητήρια και σε εσάς και εις ανώτερα. Το ΑΝΤΙBLOG πολύ ωραίο blog ωραίο template... Ωραία θεματολογία… δεν έχω να πω κάτι Keep blogging guys...
Τώρα θα μιλήσω για κάποια blogs που δημοσιεύουν φωτογραφίες.. Όπως ο drseenG το επίκαιρο, ο Asimonis, to trelokouneli και πολλά άλλα. Αυτοί παιδία έχουν πιάσει το νόημα… Σου λένε μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις… Οπότε σου λέει.. μαλάκας είμαι να κάθομαι να γράφω? Αυτούς εγώ τους βλέπω σαν τους Λαζόπουλους των blog.. πολύ ευρηματικοί καυστικοί και σατιρικοί. Keep Photoshoping παιδιά.
Τέλος θα μιλήσω για την πλειονότητα των ελληνικών blogs (εδώ νομίζω πως ανήκω και εγώ και φυσικά το φιλαράκι μου ο ΦΡΕΣΚΟΣ) αυτά που παίζουν τον ρόλο των aggregators (κατά κάποιο τρόπο). Αυτοί οι κακομοίρηδες οι bloggers που προσπαθούν μόνοι τους να Bloggaroun και να κρατιούνται στην επικαιρότητα παράλληλα με την δουλειά τους και με τις τρέχουσες ανάγκες της καθημερινότητας είναι πραγματικά άξιοι και τους αξίζει ένα μπράβο. Αλήθεια όμως τι τους κινεί για να το κάνουν αυτό? Η αγανάκτηση? Θέλουν να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και θέλουν να αποκτήσουν φωνή για να κράξουν όλους αυτούς τους μαλάκες εκεί έξω? Γουστάρουν να μοιράζονται τις σκέψεις με άλλους? Εγώ προσωπικά γουστάρω να κάνω τον κόσμο να γελάει και να περνάει ευχάριστα και γουστάρω που είμαι blogger και γουστάρω όλους εσάς τους bloggers...και γουστάρω που τα λέμε όλοι καθημερινά!!!
Θα ήθελα επίσης να μιλήσω για τα ακραία blogs οποιασδήποτε ιδεολογίας. Εδώ έχω να «αναδημοσιεύσω» τον Βολτέρο (κρίμα που δεν θα μπορέσει να πάρει +1 στις αναφορές του)… Μπορεί να μην συμφωνώ με την άποψη σου, αλλά θα υπερασπιστώ με την ζωή μου το δικαίωμα να την λες.
Δεν θα κάτσω να σχολιάσω τώρα τα θέματα περί ανωνυμίας και την διαμάχη που υπάρχει μεταξύ των «open access» εφημερίδων και των εφημερίδων επί πληρωμή. Αυτά σε άλλο post...

Για όσους δεν ανέφερε προσωπικά ελπίζω να καταλαβαίνετε...Είναι αδύνατον!!!!

Keep Blogging και μην μασάτε τίποτα!!!

Aπο:
ΑΡΑΧΤΟΙ και ΛΑΙΤ

Ετικέτες ,

2 Σχόλια:

ΦΡΕΣΚΟ ΠΡΑΜΑ είπε...

Η αγανάκτηση?:ΝΑΙ
Θέλουν να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και θέλουν να αποκτήσουν φωνή για να κράξουν όλους αυτούς τους μαλάκες εκεί έξω? : 1000%
Γουστάρουν να μοιράζονται τις σκέψεις με άλλους?: ΕΝ ΜΕΡΗ ΝΑΙ

Μπορεί να μην συμφωνώ με την άποψη σου, αλλά θα υπερασπιστώ με την ζωή μου το δικαίωμα να την λες.: ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ

ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ :
Keep Blogging και μην μασάτε τίποτα!!!

Ανώνυμος είπε...

Geia sou re ΦΡΕΣΚΕ... se eyxaristo poly gia tin voitheia sou sto xekinima mou os blogger :)