Developed by

Kladosweb | Blog Development
Αν σου αρέσει το Blog , αξιολόγησέ το στο allblogs.gr

Μουρίνιο: "Κάνετε γκέι ερωτήσεις!"

Σάββατο, Ιουλίου 11, 2009


Nέο σόου έδωσε ο Ζοσέ Μουρίνιο. Ο προπονητής της Ίντερ έκανε τις διακοπές του και επέστρεψε δριμύτερος, κάνοντας λεκτική επίθεση, με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο, στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, λέγοντάς τους χαρακτηριστικά ότι «οι ερωτήσεις σας μου ακούγονται... γκέι»!
Αναλυτικά τι είπε:
Για τη Ρεάλ: «Ρεάλ; Δεν έχω να πω κάτι για τη Ρεάλ. Μπορεί να μην παίξουμε καν φέτος. Δεν τους φοβάμαι. Είναι ένας σύλλογος με παγκόσμια ακτινοβολία, με εξαιρετικούς παίκτες και θα είναι στο επίκεντρο, όμως δεν έχω να πω κάτι».
Για τους αντιπάλους του εντός συνόρων: «Δεν φοβάμαι τις ιταλικές ομάδες. Αυτό που κάνουν είναι φυσιολογικό. Ολοι θέλουν να βελτιωθούν και αυτό είναι προφανές (σ.σ. αναφερόμενος στις μεταγραφές της Γιουβέντους)».
Για τον τύπο του αμυντικού που θέλει: «Αυτή η ερώτηση μου μοιάζει... γκέι. Τι πρέπει να πω; Οτι τον θέλω ξανθό, μελαχρινό ή με ωραίο δέρμα;»
Για τους στόχους του: «Πάντα έχω τους ίδιους στόχους. Είμαι χαρούμενος που είμαι ξανά εδώ. Μου αρέσει να δουλεύω, να παίζω, να προπονώ. Μου αρέσει ο ανταγωνισμός. Αρχίζουμε αμέσως δουλειά για τα φιλικά που μας περιμένουν τις επόμενες εβδομάδες».
Για τον αριθμό των παικτών που θέλει: «Το μέγεθος του ρόστερ; Δεν είναι πρόβλημα, όμως δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν είναι καλό για τη δουλειά μου. Είναι ένα παιχνίδι 11 εναντίον 11 και το να έχεις 30 παίκτες στην προπόνηση δεν είναι καλό».
Για τις αποχωρήσεις: «Οι παίκτες που θέλω να φύγουν, το ξέρουν». Ομως δεν είναι καλό το ότι δεν το δέχονται. Σήμερα οι παίκτες μάλλον ενδιαφέρονται για τα λεφτά και το λάιφσταϊλ, παρά για τα υπόλοιπα. Μερικοί παίκτες προτιμούν να μείνουν σε μια ομάδα, αν και ο προπονητής δεν τους θέλει, παρά να βρουν άλλη ομάδα. Ο Χιμένες πήγε στη Γουέστ Χαμ και είναι καλό γι' αυτόν. Αλλοι δεν θέλουν να φύγουν και πρέπει να σεβαστώ τους νόμους και τα συμβόλαιά τους. Οι ιδέες μου δεν αλλάζουν για συγκεκριμένους παίκτες».
Για τον Νέντβεντ: «Δεν μιλάω για παίκτες που δεν είναι εδώ».
Για τις μεταγραφές: «Πάλι τα ίδια θα λέμε; Η αγορά είναι ανοικτή μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Θα δούμε αν και άλλοι θα ενδιαφερθούν για τους παίκτες μας».
Για την ενίσχυση της ομάδας και αν η Ιντερ είναι πλήρης: «Παίζουμε με 11. Είμαστε πλήρεις όμως υπάρχουν διαφορετικές οπτικές γωνίες. Θέλουμε να διώξουμε 8 παίκτες και 4 παίκτες να έρθουν, ώστε η ομάδα να μεγαλώσει με τον τρόπο που θέλω εγώ και η διοίκηση».
Για την εμπειρία του στην Ιταλία σε σχέση με την Αγγλία: «Είναι ευκολότερο να είσαι προπονητής στην Αγγλία, επειδή οι άνθρωποι εκεί σκέφτονται το ποδόσφαιρο για 90 λεπτά. Στην Ιταλία υπάρχουν 60 εκ. προπονητές».
Για τον Αντσελότι: «Δεν είναι φίλος μου».
www.postgame.gr

Ετικέτες